Aasikot maastoilemassa

Käytiin Kaisalla ratsastamassa aaseilla. Ihaalla menimme kärryillä ja Niiskuneidillä pääsimme ratsailla. Ravailimme ja todella paljon ja Iihaalla pääsi laukkaamaan. Kaikilla oli mukavaa ja hauskaa. Harjattiin ja hoidettiin aasit. Sen jälkeen loimme lannat ja olikin jo aika lähteä kotiin! Oli kivaa käydä aaseilla retkellä.

Amanda, Eveliina ja Alma

Tätin kommenttina; täytyy alkaa pyöräileen mukana. Eihän näiden vauhdissa enään hölkällä pysy. Kyllä mulla on vaan viisaat aasit ❤ Niisku-Neiti oli junatunnelin alla kun juna meni yli. Tunnelin osuuden se oli aivan rauhassa, mutta tunnelista poispäästyään melu taisi vähän iskeä korville ja tilanne vaati muutaman laukka-askeleen joka sitten rauhoittui ravin kautta käynniksi. Valjastamisen ja pois laitoin aikana aasit seisoi kärsivällisesti paikallaan, vaikka neljä innokasta hyöri ympärillä. Valitettavasti pihassani ei ole puomia johon ne saisi sidottua laiton ajaksi kiinni. Mutta hyvin ne on saanut itsekseenkin valjastettua niin että ovat vain riimunnarussa paikalla seisomassa.

Huom! Videon alkuun lipsahti väärä vuosiluku. Video on siis kuvattu vuonna 2014, muutama päivä ennen tämän tekstin julkaisua.

-Kaisa-

Aasiyhdistys julkaisee eri kirjoittajien blogitekstejä aasien arjesta. Kaikki blogitekstit löydät kategoriasta ”Aasiblogi”. Jos kiinnostuit lähettämään oman tekstisi, laita materiaali sähköpostitse aasiyhdistys@gmail.com. Tämän blogitekstin kirjoitti Kaisa Vanhatalo.