Pikkuponin AASItallin maaliskuu

Kevät on tuonut meille… kuraisia tallisaappaita, hiekkaa lattioille, tallinpihalla kaikkea lumenalta paljastunutta, alpakat vaihtoivat huussipaikkansa sisältä ulos, kesä vesiastiat käyttöön, aasit villinä-juoksevat ja huutelevat omiansa, parilla koiranartulla juoksuaika, 5kpl Saarloosin susikoira vauvoja syntyi-syötävän suloisia, pyöristyneen Keisha tamman varsavatsa, lenkillä keltaisia leskenlehden kukkasia, ponien karvanlähtöä, pisamia nenänpäällä, aasien kavioiden vuolut, tilan yli lentäviä muuttolintuja, valoisia aamuja tallilla, auringon tuomia hymyjä kasvoilla ja kuulemani keskustelu pari iltaa sitten talon miestemme kesken kun olivat iltatoimissa, Sebastian 5v kysyi isältään: ULVOVATKO KÄRPÄSETKIN???? Eli sellaiset villit kuviot täällä entä siellä?!

Nina ja Pikkuponin AASItallin väki

TurvatPikkuponin AASItalli avoinna yleisölle AINA su klo 11-15 tai sopimuksen mukaan. Hinta 5e/hlö. Aaseja, miniponit,-hevonen, pilkkuponeja, falabella, alpakoita, chinchilloja, kani, minipossu ja kesäisin eläinvauvoja!  Nina Axi-Timmerbacka, Hakalan tila, Uudenkyläntie 52, 12700 Loppi. 040-5057630. www.wolfteams.com. nina@wolfteams.com. TERVETULOA meille – elämäntapana ELÄIMET!

Aasiyhdistys julkaisee eri kirjoittajien blogitekstejä Aasiblogissaan. Tämänkertaisen jutun kirjoitti Nina Axi-Timmerbacka Lopelta. Laita oma juttusi ja kuvat sähköpostilla osoitteeseen aasiyhdistys@gmail.com