Pikkuponin AASItallin heinäkuu

Aurinkolaseja EI ole tarvinnut, sateenvarjoa KYLLÄ, heinäkuu onneksi vetää viimeisiä päiviä ja toivottavasti elokuu tuo tullessaan vaikka intiaanikesän!

Meillä on käynyt aaseja ihastelemassa ja ihmettelemässä tosi paljon kaiken ikäisiä ihmisiä ja monet ovat lähteneet miettimään mihin saisivat sijoitettua oman aasin tai mieluiten kaksi niin että aasikin on tyytyväinen elämäänsä.

Aasi ori D.B saa levätä pari viikkoa, sillä on ollut helluntaista asti tammoja kylässä. Eilen lähti Mikkeliin viimeisin heila Sanda aasi. Angelica on vielä tulossa aasivauva haaveet mukanaan elokuussa. Siihen asti saa aasiori levätä ja viettää leppoisia päiviä ja varmasti pieni c-vitamiini ruokinnan yhteydessä voisi tehdä hyvää, sellainen kesä sillä on ollut!

Nyt lähdetään Sebastianin (6v) kanssa laittamaan lauantain aasipäivään liittyviä asioita eteenpäin ja TERVETULOA meille, täällä varmasti tapaat aasit IHAN IHOLLA!!!!

Pikkuponin AASItalli avoinna yleisölle AINA su klo 11-15 tai sopimuksen mukaan. Hinta 5e/hlö. Aaseja, miniponit,-hevonen, pilkkuponeja, falabella, alpakoita, chinchilloja, kani, minipossu ja kesäisin eläinvauvoja!  Nina Axi-Timmerbacka, Hakalan tila, Uudenkyläntie 52, 12700 Loppi. 040-5057630. www.wolfteams.com. nina@wolfteams.com. TERVETULOA meille – elämäntapana ELÄIMET!

032

036

Aasiyhdistys julkaisee eri kirjoittajien blogitekstejä Aasiblogissaan. Tämänkertaisen jutun kirjoitti Nina Axi-Timmerbacka Lopelta. Laita oma juttusi ja kuvat sähköpostilla osoitteeseen aasiyhdistys@gmail.com