Pikkuponin AASItallin elokuu

Elokuu alkoi vihdoin aurinkoisena ja täynnä kesän tuntua joka oli ollut kadoksissa kuin karannut koira monta viikkoa.

Ja olihan aasiydistyksen avoimet ovet tapahtuma heti kuun alussa. Meille löysi toistasataa aasifania ja kourallinen, jotka oli tullut aasien varjossa katsomaan oikeita susikoiria, jotka elelevät kotipihassa muiden eläintemme tavoin.

013

Meillä on ollut aasitalli avoinna aina sunnutaisin ja sopimuksen mukaan muulloinkin nyt puolivuotta ja kiinnostuneita ihmisiä on käynyt enemmän kuin osasin odottaa.

Aasien pienten hevosten ja ponien lisäksi on ihailua ja onnen hetkiä monelle tuoneet minipossu Nokipoika, alpakka tytöt ja kilipukki Tuisku.A. Lapset ja muutkin ovat saaneet syöttää kädestä pitäen Tuiskua ja Nokipoikaa, eläimet ovat saaneet herkutella koko kesän edestä oikein kunnolla.

Tallipihalla aasit Kijafa ja Keisha on usein tulleet vierailijoita vastaan, ihan iholle, kun ovat olleet siinä tervehtimässä. Alkuun jopa niitä on ison koon takia joku pelännytkin, mutta hetken niiden kanssa vietettyään aikaa huomanneet että niillä on SUURI sydän, ovathan ne AASEJA!

Voin olla jokaisesta tallin eläimestä ylpeä ja kiittää niitä tästä ajasta, jon023ka ne ovat jaksaneet jakaa vierailijoiden kanssa ja olla rapsuteltavana niin pienten kuin aikuistenkin kanssa. Eläimet ovat päässeet ihmisten kera omiin naama kuviin ja monen onnellisen kesäloma muistoksi.

Kiitos kaikille! Tervetuloa meille syksylläkin, aasit ja muutkin eläimet ovat odottamassa jällen sinua ja VAIN SINUA.

Pikkuponin AASItalli avoinna yleisölle AINA su klo 11-15 tai sopimuksen mukaan. Hinta 5e/hlö. Aaseja, miniponit,-hevonen, pilkkuponeja, falabella, alpakoita, chinchilloja, kani, minipossu ja kesäisin eläinvauvoja!  Nina Axi-Timmerbacka, Hakalan tila, Uudenkyläntie 52, 12700 Loppi. 040-5057630. www.wolfteams.com. nina@wolfteams.com. TERVETULOA meille – elämäntapana ELÄIMET!

Aasiyhdistys julkaisee eri kirjoittajien blogitekstejä Aasiblogissaan. Tämänkertaisen jutun kirjoitti Nina Axi-Timmerbacka Lopelta. Laita oma juttusi ja kuvat sähköpostilla osoitteeseen aasiyhdistys@gmail.com