Millie the Muuli

millieEmme ole unohtaneet adoptiomuuliamme Millietä, vaikka kuulumisten perusteella voisi jopa epäillä niin. Millie (tai sen kehystetty kuva…) asuu tällä hetkellä väliaikaismajoituksessa Helsingissä. Jatkossa kuitenkin kerromme Milliestä myös messuilla, ja Millien kuvia pääsee ihastelemaan ensi kerran Elma-messuilla marraskuun alussa.

WP_20150505_18_35_19_Pro

Mitä sitten saimmekaan Millieltä? The Donkey Sanctuary toimittaa jokaiselle aasin adoptoijalle adoptiopaketin, josta löytyy kaikkea valitsemaansa aasiin(muuliin) liityvää. Valokuvakehyksen ja muutaman kuvavaihtoehdon lisäksi saimme postikortteja, taustatietoa muulista ja jäsenkortin.

WP_20150505_18_36_51_Pro WP_20150505_18_36_37_Pro WP_20150505_18_36_22_Pro

Kuka Millie oikein sitten on? Muulimme on tietysti kaunis, älykäs ja todellinen stara. Millien lempipuuhaa on esitellä temppuja hoitajilleen herkkupalojen ja kehujen toivossa.  Muuli esimerkiksi nostaa päätään yhä korkeammalle mitä enemmän sille taputetaan. Se osaa myös kumartaa sekä tekee erilaisia tanssiliikkeitä. Oikean Hollywood-tähden tapaan lopuksi Millie varastaa hoitajiltaan hanskan ja heiluttaa sitä suussaan yleisölle!

Ennen The Donkey Sanctuaryyn tuloa Millie osallistui keskiaikaisiin näytöksiin, jossa Millien mahtavat luonteikkaat esitykset saivat aina valtaisat aplodit. Muuli on ollut useilla eri omistajilla, kuten esimerkiksi Puolustusministeriöllä, jossa Millietä pidettiin kuitenkin liian persoonallisena luonteena.

Millie on syntynyt vuonna 1998, eli täyttää ensi vuonna kypsät 18 vuotta. The Donkey Sanctuaryyn Millie saapui vuonna 2010, ja tällä hetkellä muuli löytyy siis Sidmouthin tilalta.