Pikkuponin AASItallin lokakuu

On ollut niin upea ilma koko syksyn että tälläistä syksyn inhoojaa melkein hävettää se äänen sanoa…

Meillä on aasitammat jopa kevään tavoin alkaneet huutelemaan oripojalle että muistaahan se heidän olemassaolon.

Ja kyllä se muistaa tallin omat tammat.

Vihdoin ja viimein päästiin puolentoista vuoden rempan jälkeen takaisin kotiin muuttamaan ja niin puolittui tallimatkanikin. Illalla viimeiseksi näkee makuuhuoneen ikkunasta tallin yövalot ja tietää että kaikilla on hyvä olla ja niin silloin on itselläkin.

Meille syntyi Tsekkoslovakian susikoiranpentuja ja niitä hoitaessa menee hyvin tämä pimeä ja tylsäkin vuodenaika nopeasti. Niiden myötä on tutustunut taas moneen uuteen eläinihmiseen ja pari on innostunut myös aaseista… AASIT elämäni AURINKO pilviselläkin säällä!

012 (2) 054 086

Muuten meistä Villa Vatun elämästä, ihmisistä ja etenkin eläimistä saa lukea omasta blogista kotisivuiltani wolfteams.com, siellä ollaan ihan iholla!

Pikkuponin AASItallin eläimet ja Nina

Pikkuponin AASItalli avoinna yleisölle AINA su klo 11-15 tai sopimuksen mukaan. Hinta 5e/hlö. Aaseja, miniponit,-hevonen, pilkkuponeja, falabella, alpakoita, chinchilloja, kani, minipossu ja kesäisin eläinvauvoja!  Nina Axi-Timmerbacka, Hakalan tila, Uudenkyläntie 52, 12700 Loppi. 040-5057630. www.wolfteams.com.nina@wolfteams.com. TERVETULOA meille – elämäntapana ELÄIMET!

Aasiyhdistys julkaisee eri kirjoittajien blogitekstejä Aasiblogissaan. Tämänkertaisen jutun kirjoitti Nina Axi-Timmerbacka Lopelta. Laita oma juttusi ja kuvat sähköpostilla osoitteeseen aasiyhdistys@gmail.com