Pikkuponin AASItallin marraskuu

Meille on annettu taivaan täydeltä vettä melkein joka päivä. Oli muuten aika positiivinen lause… Kuraa ja järkkyjä vesilammikoita,liukasta mudan takia, märkiä ja tylsistyneen näköisiä eläimiä piha täynnä. Koita siinä sitten itse hymyillä ja toivotella Hyviä huomenia klo 6.30 tallin väelle ja availla ovia ja aitauksia tälle porukalle ja toivoa että viihdytte marraskuisessa päivässä.

Puolilta päivin on lautoja järsitty parikin kappaletta kun ei muka olla viitsitty syödä niitä luvallisia puupölkkyjä joita sinne aaseille olen vienyt hartia voimin. Jarko tykkää viikonloput laitella aaseille uusia aitauslautoja,vai mitä?? Ja koko aasilauma on nenä kiinni vasarassa muka auttamassa, mutta ne katselevat toisiansa ja NAURAVAT, aasinnaurua olan takana!

SONY DSC

Kuva: Kaisa Määttänen

Pikkuponin AASItallin eläimet ja Nina

Pikkuponin AASItalli avoinna yleisölle AINA su klo 11-15 tai sopimuksen mukaan. Hinta 5e/hlö. Aaseja, miniponit,-hevonen, pilkkuponeja, falabella, alpakoita, chinchilloja, kani, minipossu ja kesäisin eläinvauvoja!  Nina Axi-Timmerbacka, Hakalan tila, Uudenkyläntie 52, 12700 Loppi. 040-5057630.
www.wolfteams.com nina@wolfteams.com. TERVETULOA meille – elämäntapana ELÄIMET!

Aasiyhdistys julkaisee eri kirjoittajien blogitekstejä Aasiblogissaan. Tämänkertaisen jutun kirjoitti Nina Axi-Timmerbacka Lopelta. Laita oma juttusi ja kuvat sähköpostilla osoitteeseen aasiyhdistys@gmail.com