Pikkuponin AASItallin joulukuu

Joulukuussa on leivottu monta pellillistä pipareita, aasimuotit on parhaimpia, niitä on aina pakko tehdä, ja sitten pieniä sydämiä joita on mukava jakaa tallilla kaikille eläimille.

Muuten nyt näkyy meillä ensimmäiset tammat, jotka ovat pyöristyneet muustakin kuin pipareista… Aika kiva juttu!

Tänä jouluna ei tarvinnut kätköistä kaivaa isoa olkipukkia kun tallilla on oma lumivuohi Antti Tuisku. Tuisku luulee olevansa pikkuinen poni samanlainen kuin Lumiukko, sen boxin oven se käy avaamassa heti jos on mahdollista ja menee itse ponin seuraan. Lumiukon ilme kyllä kertoo ettei se niin välittäisi mutta kun ollaan saman tallin porukkaa niin antaa olla vuohipukin siellä missä haluaa, joulun kunniaksi.

Vuosi on ollut vähän kuin tuo pikkuruinen aasikoriste kuvassa joka vetää lastia-vaaleanpunaisia mansikkapähkinöitä ison lastin eli työntäyteinen, kiireinen, vaativa mutta silti IHANA, vaaleanpunaisia huippujuttuja täynnä. Ja ne huippuhetken on usein  jotain eläinten kanssa tapahtunutta tai niihin liittyvää mukavaa. Tästä on hyvä jatkaa uuteen vuoteen ja kaikkeen mukavaan eläinten parissa, KIITOS että olette ihollani!

Pikkuponin AASItallin eläimet ja Nina

Pikkuponin AASItalli avoinna yleisölle AINA su klo 11-15 tai sopimuksen mukaan. Hinta 5e/hlö. Aaseja, miniponit,-hevonen, pilkkuponeja, falabella, alpakoita, chinchilloja, kani, minipossu ja kesäisin eläinvauvoja!  Nina Axi-Timmerbacka, Hakalan tila, Uudenkyläntie 52, 12700 Loppi. 040-5057630.
www.wolfteams.com nina@wolfteams.com. TERVETULOA meille – elämäntapana ELÄIMET!

Aasiyhdistys julkaisee eri kirjoittajien blogitekstejä Aasiblogissaan. Tämänkertaisen jutun kirjoitti Nina Axi-Timmerbacka Lopelta. Laita oma juttusi ja kuvat sähköpostilla osoitteeseen aasiyhdistys@gmail.com