Pikkuponin AASItallin helmi- ja maaliskuun blogi

Helmikuun alkupuolella en osannut kuvitellakaan mikä kiire tulee helmikuun puolen välin jälkeen ja onneksi en tiennytkään! Olin suunnitellut että pikkuhiljaa alkaa tallin kevät siivous,loimet ja huovat tuuletuksen jälkeen odottamaan ensi talvea.

P1020829

Hiihtolomalaisia kävi ihastelemassa aaseja ja muita tallin eläimiä. Ja karvan lähtö on alkanut monelta eläimeltä eli harjaamista on niin paljon kun vain olisi aikaa.

Ava

Omat Saarloosin susikoirat myös lähtivät uusiin onnellisiin koteihin ja samalla syntyi uusiakin. Ja sitten tuli pommi taivaalta pari harmaata hukkavauvaa sain myös hoidettavakseni,lupauduin koska olenhan minä! Siinä jäi kaikki muu paitsi pakolliset työt ja kotiaskareet joita meillä on PALJON jo omasta takaakin.Niitä harmaita syötettiin 24/7 kolmen tunnin välein ja muutkin hoitotoimen piteet myös. Siinä tuli univelkaa ja muutenkin oma kellon kanssa kilpaa juokseminen löysi omanlaisensa rytmin.

Nyt voi sanoa että SELVITTIIN!Tätä kesti 4 viikkoa!

Maaliskuun puolessa välissä alpakat ottivat tallinsa pihalla aurinkoa, se helli säteillään ja lämmöllään meitä muitakin. Joutsenet lensivät tallin yli toivottaen HYVÄÄ KEVÄTTÄ-se on parasta!

Pikkuponin AASItallin eläimet ja Nina

Pikkuponin AASItalli avoinna yleisölle AINA su klo 11-15 tai sopimuksen mukaan. Hinta 5e/hlö. Aaseja, miniponit,-hevonen, pilkkuponeja, falabella, alpakoita, chinchilloja, kani, minipossu ja kesäisin eläinvauvoja!  Nina Axi-Timmerbacka, Hakalan tila, Uudenkyläntie 52, 12700 Loppi. 040-5057630.
www.wolfteams.com nina@wolfteams.com. TERVETULOA meille – elämäntapana ELÄIMET!

Aasiyhdistys julkaisee eri kirjoittajien blogitekstejä Aasiblogissaan. Tämänkertaisen jutun kirjoitti Nina Axi-Timmerbacka Lopelta. Laita oma juttusi ja kuvat sähköpostilla osoitteeseen aasiyhdistys@gmail.com