Pikkuponin AASItallin huhtikuu

Tallilla on alkanut kiva vipinä, vierailijoita on käynyt niin viikolla kuin viikonloppuisinkin ihastelemassa aaseja ja ihmettelemässä hauskan näköisiä alpakoita. Ja varmasti toisinkin päin, meidän eläimet katselevat kaikenikäisiä ihmisiä välillä pilke silmäkulmassa. Onneksi me ihmiset ei aina tiedetä mitä ne meistä keskenään ajattelevat.

P1140413

Ollaan välillä naurettu vierailijaryhmän kanssa vedet silmistä jotain eläinten tekemiä juttuja lämpimässä kevät aamupäivässä ja varsinkin jos siinä on ollut ihmisiä joilla on oman elämän kanssa just nyt tosi vaikeeta niin kyllä on tullut hyvä mieli kun on nähnyt sen leveän hymyn hänen kasvoillaan. Tälläisten hetkien takia on mukava ottaa omaan talliin vieraita ihmisiä,antaa heillekin pala tätä hyvää jota minulla on joka päivä.

P1140972

Viikon vieraista jäi mieleen 2-vuotias miehen alku, joka oli kuulema koko aamun laittanut pipoa päähän ja huutanut: AASI!!!! Hän kun joutui odottamaan että pääsee tallille katsomaan aasilaumaa sovittuun aikaan.

Tää on IHAN PARASTA!!!!

Pikkuponin AASItallin eläimet ja Nina

Pikkuponin AASItalli avoinna yleisölle AINA su klo 11-15 tai sopimuksen mukaan. Hinta 5e/hlö. Aaseja, miniponit,-hevonen, pilkkuponeja, falabella, alpakoita, chinchilloja, kani, minipossu ja kesäisin eläinvauvoja!  Nina Axi-Timmerbacka, Hakalan tila, Uudenkyläntie 52, 12700 Loppi. 040-5057630.
www.wolfteams.com nina@wolfteams.com. TERVETULOA meille – elämäntapana ELÄIMET!

Aasiyhdistys julkaisee eri kirjoittajien blogitekstejä Aasiblogissaan. Tämänkertaisen jutun kirjoitti Nina Axi-Timmerbacka Lopelta. Laita oma juttusi ja kuvat sähköpostilla osoitteeseen aasiyhdistys@gmail.com