Pikkuponin AASItallin kesä- ja heinäkuu

Meidän tallilla on aurinko paistanut koko kesän, välillä pilvenkin takaa.. Vettäkin ollaan saatu välillä saavista kaataen ja välillä taas ihanaa hentoa kesäsadetta. Joka tapauksessa kesä on ollut huikean hyvä ja kiirettäkin kiireempi….

Suloisia varsoja on syntynyt kolme ja kaikkien kanssa on mennyt hyvin, oikeastaan täydellisesti. Yksi aasin varsa vielä tulossa parin viikon sisällä. Sille varsalle mulla on omat odotukset, toivon  että sopisi meidän tallin aasien jalostukseen. Sen emä on valkoinen lempeä jätti Flow, jolla on takana Poitounaasia. Ja isä oma D.B ori vailla vertaa! Mutta odotetaan ja jännitetään mitä sieltä tulee, ainakin suloinen aasin varsa!!!

Meillä on käynyt vieraita tasaiseen tahtiin katsomassa tallin eläimiä mutta siinä sivussa ollaan maalattu alpakoiden talli ja omakin talo Villa Vattu. Alpakoilla oli orhi seuraa myös kesällä, varsinainen pelimies Metsäkylän Claudio Suvitien kotieläinpihalta. Vasojen puolesta peukut pystyyn ensikesää ajatellen. Mikä olisi mukavampaa kuin pari pikkuista alpakkavasaa ensikesän kunniaksi meitä ja muitakin ilostuttamaan.

IMG_5323IMG_5429IMG_5438

Pikkuponin AASItallin eläimet ja Nina

Pikkuponin AASItalli avoinna yleisölle AINA su klo 11-15 tai sopimuksen mukaan. Hinta 5e/hlö. Aaseja, miniponit,-hevonen, pilkkuponeja, falabella, alpakoita, chinchilloja, kani, minipossu ja kesäisin eläinvauvoja!  Nina Axi-Timmerbacka, Hakalan tila, Uudenkyläntie 52, 12700 Loppi. 040-5057630.
www.wolfteams.com nina@wolfteams.com. TERVETULOA meille – elämäntapana ELÄIMET!

Aasiyhdistys julkaisee eri kirjoittajien blogitekstejä Aasiblogissaan. Tämänkertaisen jutun kirjoitti Nina Axi-Timmerbacka Lopelta. Laita oma juttusi ja kuvat sähköpostilla osoitteeseen aasiyhdistys@gmail.com