Instagramin parhaat aasitilit!

Instagram on suosiotaan jatkuvasti kasvattava sosiaalisen median palvelu, jossa viihtyvät nuorison lisäksi myös aikuiset. Instagramiin voi lisätä omalle tililleen kuvia ja seurata muita käyttäjiä, jolloin näkee seuraamiensa tilien kuvat omassa syötteessään. Kuvista voi tykätä ja niitä voi kommentoida.

Jos sinusta tuntuu siltä, että aasikuvia ei ole elämässäsi tarpeeksi, suosittelemme liittymään viimeistään nyt Instagramiin. Aasiyhdistyksellä ei ole (ainakaan vielä) omaa Instagram-tiliä, mutta myös suomalaisia aaseja löytyy.

Aasigram on muutaman suomalaisen aasiharrastajan yhteinen tili, johon pyritään lisäilemään aasikuvia ainakin muutaman kerran viikossa.

aasigram

Rosamiii on muulinomistaja Järvenpäästä, vaikka kuvatekstit onkin yleensä kirjoitettu englanniksi. Tililtä löytyy myös runsaasti aasikuvia!

rosamiii

Trust Donkey on saksalainen nuori aasinomistaja, joka opettaa aasilleen ”libertyä”, eli aasi tekee asioita täysin vapaana! Tilillä on myös YouTube-kanava, josta voi poimia inspiraatiota oman aasin koulutukseen.

trustdonkey

Alla video Trust Donkeyn YouTube-kanavalta

Malea Landi
on on ranskalainen erittäin taitava aasinkouuttaja. Hän käy myös tapahtumissa esiintymässä aasinsa Peppeurin kanssa. Myös hänellä on YouTube-kanava, josta voi hakea inspiraatiota.

malealandi

Alla on video Malea Landin YouTubesta.

Wunderesel BamBam
15-vuotiaan tytön Natalien ja hänen 9-vuotiaan aasinsa Bambamin tili. Myös tämän aasin kanssa tehdään paljon ”libertyä” ja temppuja.

wunderesel

Myös BamBam löytyy YouTubesta:

Fields of Freedom
on tanskalainen eläintenpelastusjärjestö, joka pelastaa lähinnä suurempia eläimiä. Laitumella ovat sulassa sovussa aasit, naudat ja lampaat. Tili on erittäin aktiivinen ja myös aasikuvia tulee joka päivä.

fieldsoffreedom

Melinapcmt
on nuori ranskalainen amatöörikuvaaja ja aasinomistaja. Tilillä on runsaasti ratsastuskuvia!

melina

Island Farm Donkeys
on aasienpelastusjärjestö Englannissa Oxfordshiressa. Englannissa on siis muitakin pelastusjärjestöjä kuin The Donkey Sanctuary.

islandfarm

The Donkey Sanctuary of Canada
sijaitsee nimensä mukaan Kanadassa ja tekee siellä töitä kaltoinkohdeltujen aasien eteen.

canada

The Donkey Sanctuary Birmingham
on The Donkey Sanctuaryn alle kuuluva pelastusjärjestö, jolla on erittäin aktiivinen Instagramtili. Niin sanotun ”pääjärjestön” tiliä päivitetään niin harvoin, ettemme listanneet sitä tähän.

dsbirmingham

Rosie the Donkey
kertoo teksasilaisesta aasitammasta. Omistajana on nuori tyttö.

rosie

Patrick Archer
elää unelmaansa Texasissa ja kasvattaa poitounaaseja. Heidät löytää myös Facebookista: Texas poitou donkeys.

patrick

La Passion des Anes
on ranskalaisen tytön tili. Aasien kanssa harrastetaan paljon!

la_passion

Norman the Donkey
on rescueaasi, joka asuu Oregonissa, Yhdysvalloissa. Yleensä se vain on, kärpäsloimi päällä, mutta sellaistahan se aasin elämä on.

norman

Fantanetmoi
on ranskalainen tili, paljon aasitemppuja joista voi ottaa inspiraatiota!

fantanetmoi

Jumento Pêga
on brasilialainen tili, joka esittelee heidän omaa aasirotuaan pegaa. Rotuun on käytetty paljon mamuttiaaseja ja sitä käytetään muulikasvatukseen.

jumento

ABCJPêga Oficial
on Brasilialainen pega-aasien rotujärjestö.

abdjpega