Parhaat joululahjat Hihkushopista

Tiesithän että Aasiyhdistyksellä on myös oma nettikauppa, Hihkushop?

Tilasimme Elman alla muutamia uusia tuotteita myyntiin, pari uutta lelua ja aasinmaitoa sisältäviä saippuoita Belgiasta. Tätä unokonsiementäkin sisältävää saippuaa on jäljellä tätä kirjoittaessani vielä kolme kappaletta.

aasinmaito150g

Aasinmaitosaippua unokonsiemenillä, 8 euroa.

Meillä on uutta aasipeliä, jossa on tarkoitus taituroida aasin runsas kuorma pysymään aasin kahdessa korissa ja sen selässä. Mukana on kirjoittamamme peliohje myös suomen kielellä.

Puinen aasi on ollut hitti jo useana vuonna, nyt siitä on uutta versiota, aasi, joka on makuulla. Kovien pakettien lisäksi mieltä löytyy täytettä myös pehmeään pakettiin, sillä meiltä löytyy kolmea erilaista aasipehmolelua.

Aasiseinäkalenteria jäi runsaasti myymättä, ja sitä saa tilattua Hihkushopista. Huomaa että kalenterin hinta sisältää jo toimituskulut, eli jos tilaat vain kalenterin, ei niitä tarvitse erikseen ostoskoriin käydä poimimassa.

img_3886-1

Aasiseinäkalenteri ensi vuodelle, 10 euroa.

Aasipipon suosituin väri on selvästi musta, tilasimme sitä 20 kappaletta Elmaan ja vain kaksi on enää jäljellä Hihkushopissa. Lohdutukseksi mainittakoot uutuusväri kirkkaan sininen, joka kuvastossa tosin oli vielä turkoosi, mutta meidän silmäämme selvästi sininen.

Aasipipoa löytyy myös korvien kera kun Tinttu.comissa kävi loppuunmyynti, saimme ostaa tuotetta Hihkushoppiin myyntiin. Pipoja löytyy sekä vauvojen että lasten kokoa että ihan aikuiseenkin päähän sopivaa isompaa pipoa.

Postin hinnat tuntuvat kohoavan jatkuvasti ja valitettavasti meillä ei ole mitään edullisempaa diiliä postin kanssa, joten joudumme lähettämään tilaukset normaalitaksojen mukaan. Sen verran annamme ”alennusta” että jos tilaus on arvoltaan yli 80 euroa, lähetämme sen ilman toimitusmaksua! Tilauksen voi myös noutaa varastolta Järvenpäästä, mutta tästä on otettava etukäteen yhteyttä, aasiyhdistys@gmail.com.

img_3911-2

Kuorma-aasipeli, 12 euroa.

img_3913-4

Punahuivinen aasipehmo, 12 euroa.

img_3917-7

Puiset aasit, uutuutena makuulla oleva. 5 euroa.

img_3918-8

Aasipipot 9 euroa

aasinkorvapipo

Tinttu.comin aasinkorvapipo, 15 euroa.

Teksti: Kaisa Määttänen
Kuvat: Kaisa Määttänen, Tiina Räikkönen ja Suvililja Photography

2 responses to “Parhaat joululahjat Hihkushopista

1. Hei Kaisa! Haluaisin ostaa tuollaisen aasinkorvapipon, vieläkö niitä on? T. Sari Kalliokoski