Aasitilojen avoimet ovet la 5.8.2017

Aasitilojen avoimet ovet järjestetään tänä kesänä lauantaina 5.8.2017! Mukaan ilmoittautui 11 aasitilaa ja tiloilla voi vierailla klo 11-14.00 välisenä aikana. Tulostaan ei tarvitse ilmoittaa etukäteen tiloille. Sisäänpääsy on ilmainen mutta kannattaa varata mukaan hieman kolikoita jos tila on järjestänyt kahvilan tai talutusratsastust.

Mukana olevat tilat

Heikkilän yrttitila
Tilalla järjestetään Suomen Aasiyhdistyksen Aasipäivä ja se on avoinna yleisölle samaan tapaan kuin Aasitilojen avoimet ovet, eli kilpailut järjestetään klo 11-14.00 välisenä aikana. Aasit ja muuli kilpailevat erilaisissa kilpailuluokissa ja yleisö pääsee katsomaan ja kannustamaan suosikkejaan. Paikalla on ainakin neljä aasia ja muuli. Vierailijoita varten on kahvila sekä tilamyyntiä. Vessa löytyy. Tilalla asuu myös poneja.

Heikkilän yrttitila
Huhtisaarentie 3a
51720 Mikkeli

Hevostoiminta Valkas
Tilalla on 2 välimeren miniaasia (emä ja varsa) sekä kaksi ponia. Myös tallikoiraa pääsee tervehtimään. Ihmisiä hemmotellaan pienellä kahvilalla. Mukaan kannattaa varata hieman rahaa sillä maatilalla on myynnissä aasiaiheisia tavaroita, pienimuotoinen hevostarvikekirpputori sekä oman tilan perunaa ja mahdollisesti muitakin kesäsesongin kasviksia ja marjoja.

Hevostoiminta Valkas
Tevännön pikatie 191
12750 Pilpala
hevostoimintavalkas@gmail.com

Teittisen tila
Tilalla on kaksi aasia ja lisäksi vierailijoille kahvila. Tallialueella on mahdollista liikkua pyörätuolilla. Rahaa kannattaa muutenkin varata mukaan sillä tilalla järjestetään myös kirpputori.

Jenni Teittinen/ Teittisen tila
Sikolammentie 30
52830 Suomenniemi
jenni.teittinen@luukku.com

Aasinomistajat Juhani ja Anne Kittilä
Tilalla on kaksi aasia ja niillä pääsee myös talutusratsastukseen! Talutusratsastukseen on myös poneja. Koirankin saa ottaa mukaan ja kirpputoripöytä on katettu! Lapsille on järjestetty myös mm. ongintaa

Juhani ja Anne Kittilä
Kaivolantie 1044
23800 Laitila
jahtki@gmail.com

Kievarila Kissankello
Tilalla asustaa kaksi aasia. Vierailijoita varten tilalla on kahvila ja koiran saa ottaa mukaan. Vessatkin löytyvät. Tilalla on myös muita eläimiä kuten alpakkoja, kanoja ja kukko.

Kievarila Kissankello
Karvonperäntie 111
68100 Himanka
leena.lehtinen@kievarila.fi

Storstara gård – Storstaran tila
Tilalla asustaa kaksi aaseja ja myös hevosia, joilla pääsee kärryajelulle. Vessa löytyy ja tilalla on mahdollista liikkua pyörätuolilla. Koiran saa ottaa mukaan tallialueelle.

Storstara gård – Storstaran tila
Marika Hemgård
Starabyntie 62
68600 Pietarsaari
marika.hemgard@multi.fi

Aasinomistaja Marjo Yltiö
Tilalla asuu kolme aasia ja vierailijoita varten Marjo laittaa kahvilan pystyyn. Vessa löytyy ja pihalla on mahdollista liikkua pyörätuolilla.

Marjo Yltiö
Jokivarrentie 265
04660 Numminen
mayltio@outlook.com

Mutkunmäen alpakkatila
Tilalla asuu kolme välimeren miniaasia ja jos varsa ei ehdi avoimiin oviin mennessä syntyä niin sen jättivatsainen emä on nähtävyys sinänsä! Tilalla tarjotaan lisäksi talutusratsastusta poneilla, kahvila, vessa löytyy, kirpputori on ja pihalla voi liikkua pyörätuolilla. Tilalta löytyy myös alpakoita ja laamoja ja tilaesittely tehdään tunnin välein.

Mutkunmäen alpakkatila
Takajärventie 125
13500 Hämeenlinna
mutkunmaen@gmail.com

Pikkuponin AASItalli
Tilalla on kokonainen lauma aaseja! Muitakin eläimiä löytyy ja kaikkia pääsee katsomaan. Alpakoita vasoineen, vuohi, minipossu, kanit, chinchillat, minihevoset, ponit, falabella ja appaloosaponeja. Vilaukselta voi nähdä myös aitoja oikeita susikoiria, eli saarloos wolfhondeja ja ceskoslovensky vlackeja. Tilalla on vierailijoita varten pieni kahvila ja tilamyyntiä. Pyörätuolilla pääsee liikkumaan alueella ja jos aasikuume pääsee yllättämään niin tilalla on myös myytäviä aaseja!

Pikkuponin AASItalli
Uudenkyläntie 52
12700 Loppi
nina@wolfteams.com

Aasinomistaja Pertti Piirilä
Tilalla asustaa neljä aasia ja yksi varsakin saattaa syntyä Avoimiin oviin mennessä. Aaseja pääsee harjailemaan ja laitumella on myös kaksi hevosta, joiden luokse lapset pääsevät Avant-työkoneen kyydissä!
Tilalla on myös kahvila, tilamyyntiä ja vessa. Pyörätuolilla voi liikkua alueella. Kirpputorikin löytyy ja koiran saa ottaa mukaan tallialueelle.

Pertti Piirilä
Suitiantie 994
08500 Lohja
ppupu@saunalahti.fi

20170707_123601

Mocitan ja Onni-Lemmikin voit tavata Lohjalle!

Kananlento / Hevonpellon tila
Tilalla asuu kaksi aasia, kaneja ja pupuja. Tilalla toimii vain eläinaiheisia tuotteita myyvä myymälä, Kananlento, joka on avoinna avointen ovien ajan. Vessat löytyy ja alueella on mahdollista liikkua pyörätuolilla. Tilalla on myös pop up -ravintola ja kirpputori tapahtumapäivänä!

Kananlento
Trankärrintie 19
04130 Sipoo
asiakaspalvelu@kananlento.com

Lumotarha
PERUTTU SAIRASTAPAUKSEN VUOKSI!!!!!

Lumotarha
Kurolanlahdentie 99
71670 Kurolanlahti
sarivauhkonen@gmail.com

Lisätiedot: aasiyhdistys@gmail.com

Tällaiset julisteet lähetämme taas tiloille A3-kokoisina. Julisteen alalaidassa on tilaa kirjoittaa oman aasitilan osoite.

One response to “Aasitilojen avoimet ovet la 5.8.2017

1. Päivitysilmoitus: Aasipäivä Mikkelissa la 5.8.2017! | Suomen Aasiyhdistys ry·