Aasipäivä Mikkelissä la 5.8.2017!

Tervetuloa Aasipäivään Mikkeliin lauantaina 5.8. klo 11.00-14.00!

Aasiyhdistys järjestää tänä vuonna pitkän tauon jälkeen Aasipäivän ja se on samana päivänä ja samaan aikaan kuin Aasitilojen avoimet ovet. Myös aasipäivä on ilmainen, eli mitään sisäänpääsymaksua ei ole mutta ohjelmaa on varmasti enemmän kuin avoimissa ovissa.

Aaseille, muulille ja hevosille on erilaisia kilpailuluokkia kuten maastakäsittely, tehtävärata (agility) ja ohjasajo. Kilpailemassa ovat Aasileirille osallistuvat aasit, muuli ja hevoset. Yleisö pääsee seuraamaan näitä jännittäviä kilpailuluokkia aitiopaikalta. Tarvitaanko keppiä vai porkkanaa vai peräti porkkanakeppiä?

Myymme tapahtumassa Aasiyhdistyksen tuotteita, pientä purtavaa buffetista, Heikkilän yrttitilan tuotteita ja paikalla on myös Lansarin tallipuoti Mikkelistä, jonka autosta saat aaseille muun muassa laadukkaat Blue Chipin rehut!

Heikkilän yrttitila
Huhtisaarentie 3
51720 Mikkeli

Aika
Lauantai 5.8.2017 klo 11.00-14.00.

Suosittelemme olemaan paikalla jo yhdeltätoista niin spektaakkelimainen aasitapahtuma ei mene sivusuun!

Lisätiedot: Kaisa Määttänen, aasiyhdistys@gmail.com, 040-773 4443

SONY DSC