Hihkushopin loppuunmyynti starttaa Elmamessuilla!

Aika aikaansa kutakin ja pian Hihkushop tulee tiensä päähän. Olemme yhdistyksen alusta asti myyneet tuotteita messuilla ja omissa tapahtumissamme ja verkkokauppakin on ollut pystyssä jo parin vuoden ajan. Aika ei kuitenkaan riitä kaikken ja olemme päättäneet supistaa Hihkushopin nykyisestä kahdeksan Ikeakassin kokoisesta varastosta maksimissaan yhteen Ikeakassilliseen.

Aloitamme loppuunmyynnin Elmamessuilla ja tuotteet myydään keskimäärin 40-50 prosentin alennuksella! Messujen jälkeen jäljellä olevat tuotteet tulevat alennetun hintansa kera Hihkushoppiin, josta niitä voi ostaa niin kauan kuin tavaraa riittää.

Muutaman tuotteen jätämme kuitenkin alennuksen ulkopuolelle. Esimerkiksi suositut Aasipipot jäävät pysyvästi myyntiarsenaalimme mukaan, joten niitä emme myy alennuksella. Lisäksi Ukkostuulen ihanat aasikyltit jäävät alennuksen ulkopuolelle ja tilaamme niitä peräti lisää! Satsaamme jatkossa siis erittäin aasimaisiin tuotteisiin lelujen ja sekalaisten tekstiilien sijaan.

Voit tutustua tuotteisiimme etukäteen Hihkushopissa.