Aasiyhdistys mukana Helsinki Horse Fairissa 2-4.3.2018!

Olemme pitkästä aikaa mukana Helsinki Horse Fairissa! Yhdistyksen toimesta tuomme paikalle vain telttamme ja sen, mikä Hihkushopista on jäljellä. Meillähän on meneillään Hihkushopin loppuunmyynti ja pysyvään myyntiin ovat jäämässä vain Aasipipot ja Ukkostuulen aasikyltit! Panostamme siis ainutlaatuisiin ja ainutkertaisiin tuotteisiin kiinatavaran sijaan.

Kaisa Määttänen luennoi lyhyesti joka päivä aiheesta ”Aasien luonnolliset tarpeet” infolavalla. Perjantaina luento on 12.20 ja lauantaina ja sunnuntaina klo 10.30. Luento on tiivis tietoisku siitä, millä toimilla voimme luoda aaseille Suomessakin luonnonmukaisemmat olosuhteet. Suomihan ei missään mielessä ole aasien luonnollinen elinympäristö! Tietoisku kestää 15 minuuttia ja sen lisäksi voit tulla kysymään aaseista lisää Aasiyhdistyksen teltalta ja toki aasinomistajilta.

Hutkon tila tuo paikalle kaksi aasia ja muulin sekä runsaasti varusteita pitkäkorville! He ovat aloittamassa aasi- ja muulisatuloiden myynnin Suomessa. Satulat tulevat Brasiliasta ja on vartavasten aaseille ja muuleille tehtyjä. Myynnissä on myös kantolaukkuja. Aasisatuloita ei tietääksemme ole tässä mittakaavassa aiemmin Suomeen tuotukaan, joten kannattaa tulla katsomaan! Satulat sopivat myös kapearunkoisille ja solakoille poneille, joilla normaali ponisatula pyörisi päällä. Tässä hieman maistiaisia tarjonnasta: