Pikkuponin AASItallin tammikuu

IHAA! Siitä on selvitty!

En ole tammikuun faneja eikä ole mun aasitkaan eikä muutkaa eläimet! Aasit selvästi odottavat jo auringon antamia lämpimiä säteitä ja oriit huutelevat tammoille ja yksi pilkullinen nuori Intiaani poni ori juoksuttelee tammoja välillä ihan huvikseen. Niin ja välillä tammat antavat kyytiä Intiaanille.Tämä poni ori varmasti parin vuoden sisällä tekee meidän kaikkien iloksi pari kappaletta muuli varsoja.

Se olisi ainakin toiveissa ja eikö ne yleensä totudu,ne toivet…

Meillä aloitti työharjoittelussa Pilvi joka on erittäin näppärä ja oma aloitteinen. Tulee erittäin hyvin eläinten kanssa juttuun.Tämä on vaan sellainen vaarallinen työpaikka että täältä tarttuu helposti joku eläin mukaan tai ainakin se jää tulevaksi toiveeksi ja haaveeksi. Niin kävi nytkin! Pilvi tulee aina aamuisin Halla hukka pennun kanssa töihin.AIKA HYVÄ!
Tätä kirjoittaessa uskaltaa sanoa että talvi on voitettu ja pian saadaan kevät aurinkoa kasvoille ja eläimet sitä toivomaansa lämpöä karvaisiin selkämyksiin.Niin ja sitten alkaa se loputon karvanlähtö tältä porukalta.

Meillä tallissa aloitetaan kevät siivous hiihtoloma viikon jälkeen ja ensimmäiset terapia ryhmät tulevat nauttimaan eläimistä ja yllätys synttäritkin on tulossa eläin hullulle nuorelle täällä meillä.Itse kun on aina saanut eläinten kansaa elämänsä viettää ei aina muista mitä joku niistä saa ja miten tärkeää on eläimen läheisyys jollekkin jolla tätä mahdollisuutta ei ole.Meillä saa kaikkia tallin eläimiä koskea ja leipäpalankin sujauttaa suuhun.Aitauksien ovilla on jonoa kun eläimet haluavat myös osallistua juttutuokioon kun heistä kerrotaan jotain mielenkiintoista.Tästä omasta porukasta saa olla ylpeä,ovat niin hyväluonteisia ja -tapaisia.

Aasi tammat jotka odottavat varsoja alkavat myös olla aika iso mahaisia ja onnellisen oloisia. Ja myös astutettavat tammat odottavat alku kesää ja sitä oikeaa hetkeä.Nautitaan tästä kaikesta mitä meillä on lähellä! Ja kun tulette meille niin ei saa puhua KORVISTA siis PITKISTÄ korvista!! Käy tykkäämässä Pikkuponin AASItallin fb sivuista! Ollaan oltu siellä jouluaatosta asti….IHAA!

Pikkuponin AASItalli avoinna yleisölle AINA su klo 11-15 (ajalla 31.3.-31.8.) tai sopimuksen mukaan. Hinta 5e/hlö. Aaseja, miniponit,-hevonen, pilkkuponeja, falabella, alpakoita, chinchilloja, kani, minipossu ja kesäisin eläinvauvoja!  Nina Axi-Timmerbacka, Hakalan tila, Uudenkyläntie 52, 12700 Loppi. 040-5057630. www.wolfteams.com. nina@wolfteams.com. TERVETULOA meille – elämäntapana ELÄIMET!

Aasiyhdistys julkaisee eri kirjoittajien blogitekstejä Aasiblogissaan. Tämänkertaisen jutun kirjoitti Nina Axi-Timmerbacka Lopelta. Laita oma juttusi ja kuvat sähköpostilla osoitteeseen aasiyhdistys@gmail.com