Aasitilojen avoimet ovet la 4.8.2018 klo 11-14.00

Aasitilojen avoimet ovet järjestetään taas!

Ajatus on tosi yksinkertainen, kuka tahansa aasinomistaja voi ottaa osaa ja avata ovensa yleisölle. Mukaan ilmoittaudutaan tällä sivulla olevan lomakkeen kautta ja keräämme tilojen yhteystiedot tälle sivulle ja kartalle noin kuukautta ennen tapahtumaa, eli ilmoittautumisajan jälkeen.

Osallistujat voivat tsekata lähimmät tilat täältä ja tulla vierailemaan. Sisäänpääsy tiloille tulee olla ilmainen, mutta makkaranmyyntiä sun muuta saa harjoittaa vapaasti. Jospa aasit kerrankin tienaisivat omia heinärahojaan! Kävijät odottavat, että aaseja ja tiloja esitellään vierailijoille avoimesti ja moni onkin varmasti kiinnostunut oman aasin hankinnasta.

Pyydämme, että käyt jättämässä ilmoittutumisesi viimeistään 4.7.2018. Silloin nimittäin kokoamme tilat kartalle ja tälle sivulle! Osallistuminen ei maksa tiloille mitään ja lähetämme tapahtumajulisteet tiloille veloituksetta.

Markkinoimme tapahtumaa valtakunnallisissa medioissa ja Facebookissa, mutta tilojen on itse hoidettava paikallinen lehdistö, jos haluavat. Facebook-tapahtuma löytyy täältä.

Yhteyshenkilönä tapahtumalla on Aasyhdistyksen puolelta Anu Ylä-Mononen, hevostenlaakso10@gmail.com tai 040 742 6496