Aasiyhdistyksen vuoden 2019 jäsentuotteet!

Päivitimme hieman Aasiyhdistyksen jäsentuotteita ja nyt tarjoamme kolmea erilaista ”jäsenpakettia” vuodelle 2019.

Tavallinen jäsenmaksu 20 euroa, jolla liittyy jäseneksi vuodelle 2019 ja saa vuonna 2019 ilmestyvän jäsenlehden. Tämä lehti tulee olemaan normaalia paksumpi, koska se on tällä haavaa viimeinen ilmestyvä Pitkäkorvat. Julkaisemme lehdessä sekä aiemmin ilmestyneitä asia-artikkeleita aaseista päivitettyinä versioina että uusia juttuja.

Jäsenmaksu vuodelle 2019 JA vuoden 2018 lehdet, 30 euroa. Tällä ostoksella saa yllä olevan paketin että 2 kpl vuonna 2018 ilmestyneitä Pitkäkorvat-lehtiä. Kumpikin lehti on tuhti 40-sivuinen paketti ja niissä riittää luettavaa pitkäksi aikaa! Vuonna 2018 ilmestyi kaksi numeroa Pitkäkorvia.

Vuoden 2018 lehdet sisältävät yhteensä 84 sivua luettavaa!

Jäsenmaksu vuodelle 2019 JA 4 kpl vuosien 2014-2017 välillä ilmestyneitä Pitkäkorvat lehtiä, 30 euroa. Tällä ostoksella liittyy jäseneksi vuodelle 2019 ja lisäksi postissa tulee sattumanvaraisesti valitut 4 numeroa Pitkäkorvia menneiltä vuosilta. Lukemista siis riittää ja vuoden 2019 aikana ilmestyy vielä yksi numero Pitkäkorvia. Koska tässä tänä vuonna ilmestyneessä lehdessä on jonkin verran jo aiemmin julkaistuja asia-artikkeleita aaseista, saat postissa neljä lehteä. Uutta luettavaa on siis runsaasti!

Tähän pakettiin jäsensihteeri valitsee sattumanvaraisesti 4 kappaletta jäsenlehtiä. Lehdet voivat siis olla muitakin, kuin kuvassa näkyvät esimerkkilehdet.

Lisäksi..

Muista myös Perhejäsenen jäsenmaksu, 10 euroa. Perhejäsen on samassa taloudessa varsinaisen jäsenen kanssa asuva jäsen. Perhejäsen on Aasiyhdistyksen täysivaltainen jäsen MUTTA tähän jäsenmaksuun ei kuulu Pitkäkorvat-lehti. Lähetämme lehden siis vain varsinaisille jäsenille.

Jäsentuotteiden linkit vievät verkkokauppaamme Hihkushoppiin, jossa myös tuotteiden osto tapahtuu.

Ps. Myymme Pitkäkorvia myös sähköisinä versioina! Pääset katsomaan lehdet tämän linkin takaa.