Aasitilojen avoimet ovet 2.8.2020 – ilmottautuminen

Aasitilojen avoimet ovet tulevat taas! Tänä vuonna päiväksi on sovittu 2.8.2020 tuttuun tapaan klo 11-14.00.

Koronatilanteen takia kukaan ei tiedä, mitä kesä tuo tullessaan, mutta tämän hetkisten suositusten perusteella uskomme, että päivää kannattaa alkaa suunnitella. Kuuntelemme tarkalla korvalla, miten tilanne etenee ja mitkä ovat sen hetkiset rajoitukset ja suositukset. Suosittelemme kuitenkin, että tilalliset miettisivät hyvissä ajoin, miten hygienia, turvavälit ja mahdolliset rajoitukse hoidetaan tilalla. Ilmottautuneille tiloille laitamme ideoita ja ehdotuksia turvallisen päivän toteuttamiseen. Jokainen tilallinen on kuitenkin itse vastuussa suosituksien toteutumisesta.

Ideana on se, että aasinomistajat voivat ympäri Suomea ilmoittautua mukaan tapahtumaan jolloin yleisöllä on mahdollisuus tulla tutustumaan aaseihin niiden omassa ympäristössä. Vierailijat kyselevät varmasti aasinomistajalta kysymyksiä liittyen aasin omistamiseen, hoitoon, käyttöön ja talliratkaisuihin.

Tilat eivät saa ottaa tapahtumasta sisäänpääsymaksua, mutta tilanteen mukaan turvavälit ja koronatilanteen huomioden aasit voi laittaa tienaamaan antamalla talutusratsastusta tai ajelua. Heinärahoja voi tienata myös kahvibuffetilla.

Ilmoittaudu mukaan sivun lopusta löytyvällä lomakkeella. Alamme lisäillä tiloja myös Avointen ovien kartalle sitä mukaa kun tiloja tulee mukaan.

SONY DSC

Olet kommentoimassa Google -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )