Aasikirjasto

Aasiyhdistyksellä on kaksi lainattavaa tietopakettia, kumpikin on samanlainen eli niihin kuuluu The Professional Handbook of the Donkey (viimeisin, 4. painos) sekä Donkey Sanctuaryn DVD aasien kavionhoidosta.

DVD kirja

Materiaalien lainaus on ilmaista MUTTA lainaaja sitoutuu maksamaan postimaksut (noin 7-8 euroa + pakkausmateriaali) ja lähettämään paketin seuraavalle lainaajalle. HUOM! Kirjaa lähettäjäksi Aasiyhdistyksen osoite (älä omaasi). Jos siis paketti ei mene perille lainaajalle, se palautuu suoraan Aasiyhdistyksen kirjastoon. Ilmoitamme tämän osoitteen ja puhelinnumeron sinulle samalla kun kerromme, kenelle lähetät paketin.

Materiaalin saa pitää lainassa aina vähintään kuukauden, mutta niin kauan kun materiaali halutaan lainata uudestaan. Aasiyhdistys ilmoittaa paketin seuraavan osoitteen lainaajalle sähköpostitse. Materiaali ei välttämättä mene heti uudestaan lainaan, joten paketista on pidettävä hyvä huoli maksimissaan 6kk ajan, jos sinä aikana ei ole lainaajaa ilmaantunut, Aasiyhdistys pyytää lähettämään tuotteet takaisin kirjastoon.

Jos materiaali tuhoutuu tai katoaa tai lainaaja ei toimita sitä kahden viikon kuluessa seuraavalle lainaajalle, lainaajan on maksettava 30 euron korvaus Aasiyhdistykselle, jotta voimme hankkia uudet matskut. Toki lainaaja voi hankkia materiaalit myös itse tuhoutuneiden tilalle, mutta kirjaa ei enää ole mahdollista ostaa uutena ja DVD ei ole julkisesti myynnissä ollenkaan.

Lainaajan on oltava Suomen Aasiyhdistyksen jäsen, jäseneksi voit liittyä täällä.

Lainaajien nimet ja jonottavien tiedot lisäämme tälle sivulle, jotta materiaalin liikkumista on mahdollista seurata. Kun materiaali on vaihtanut omistajaa, poistamme edellisen lainaajan nimen sivulta.

Tulemme mahdollisesti lisäämään jatkossa lisää kirjoja, lehtiä ja DVD-levyjä kirjastoon.

Handbook + DVD
1 kpl lainassa 29.11.2016 saakka, Ritva Romppanen
1 kpl lainassa 16.4.2016 saakka, Susanna Gustafsson

Varaukset:

Ps. Onko Sinulle jäänyt hyllyyn pölyttymään joku hyvä aasikirja, jonka haluat lahjoittaa Aasiyhdistykselle kirjastokäyttöön? Ota yhteyttä aasiyhdistys@gmail.com.