Jäsenmaksu

Suomen Aasiyhdistys ry:n jäsenmaksu on 20 euroa / kalenterivuosi. Perhejäsenen vuosimaksu on 10 euroa, perhejäsen ei saa omaa jäsenlehteä eli taloudessa on oltava yksi varsinaisen jäsenmaksun maksanut henkilö, jonka nimellä lehti toimitetaan.

Liity jäseneksi näin:

1. Käy valitsemassa itsellesi sopivin jäsentuote Hihkushopissa. Hihkushop on Aasiyhdistyksen oma verkkokauppa. Tuotteita on: Jäsenyys 20e, Perhejäsenyys 10e ja Jäsenyys + edellisen vuoden lehdet 30e.
  2. Poimi oikea tuote/tuotteet ostoskoriin ja maksa Hihkushoppiin omasta nettipankistasi. Jos maksu ei millään onnistu, katso pankkitietomme ihan tämän sivun alalaidasta ja maksa suoraan tilillemme.
  3. Ilmoita tietosi meille tämän sivun alalaidassa olevalla lomakkeella. Samalla lomakkeella ilmoitat myös muista muutoksista jäsenyydessäsi.

Jatkossa saat jäsenmaksulaskun vuoden alussa postitse kotiisi. Kun suoritat maksun ajoissa, Pitkäkorvat  ilmestyvät normaalisti koko vuoden ajan. HUOM! Pitkäkorvat ilmestyi kaksi kertaa vuoden 2018 aikana ja ilmestyy yhden kerran vuoden 2019 aikana. Vuoden 2019 aikana siirrämme tiedotusta sähköiseen uutiskirjeeseen ja kotisivuillemme.

Ota yhteyttä jäsensihteeriin, mikäli et ole saanut jäsenlehtiä. Muuttuneet yhteystiedot voit ilmoittaa allaolevalla lomakkeella.

Jäsensihteerin yhteystiedot:

• Anne Nuutinen
  • merinainen@gmail.com

Pitkäkorvat

Julkaisimme Pitkäkorvat-jäsenlehteä usean vuoden ajan

Liittymislomake

Jos jäsenmaksun maksaminen Hihkushopin kautta ei millään onnistu, maksa näillä tiedoilla suoraan tilillemme:

• Holvi
  • Saaja: Suomen aasiyhdistys ry
  • IBAN: FI14 7997 7997 3731 42
  • BIC: HOLVFIHH
  • Summa: 20 euroa (varsinainen jäsen) tai 10 euroa (perhejäsen)
  • Viestikenttä: Oma nimesi

HUOM! Jos maksat jäsenmaksun suoraan tilille, sinun on PAKKO laittaa meille yhteystietosi yllä olevan lomakkeen kautta. Muuten emme tiedä Sinusta kuin nimesi.

Tietosuojaseloste
Yhdistyksen säännöt
Tulostettava jäsenlomake (pdf)

Olet kommentoimassa Google -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )