Jäsenmaksu

Suomen Aasiyhdistys ry:n jäsenmaksu on 20 euroa / kalenterivuosi. Perhejäsenen vuosimaksu on 10 euroa. Huomioithan, että perhejäsen ei saa omia kotiin postitettavia jäsenetuja (esim. aiemmin lehti, kalenteri) eli taloudessa on oltava yksi varsinaisen jäsenmaksun maksanut henkilö, jonka nimellä jäsenedut toimitetaan.

Jos haluat jäseneksi liittymisen yhteydessä itsellesi vanhoja Pitkäkorvat -lehtiä (4 kpl), niin voit ostaa niitä 10 euron lisämaksulla. Tuolloin täysjäseneksi liittymisen hinta on yhteensä 30 euroa.

Liity jäseneksi näin:

1. Täytä alapuolella oleva lomake kaikilta vaadituilta kohdilta. Muista pistää sähköposti ja osoitetietosi kokonaisuudessaan. Jos jäsen on eri kuin maksaja, täytä myös maksajan tiedot.
  2. Maksa jäsenmaksu lomakkeen alla olevien tilitietojen mukaisesti Aasiyhdistyksen tilille 7 päivän kuluessa lomakkeen lähetyksestä. Täysjäsen 20 euroa ja perhejäsen 10 euroa. Jos ostat lehtiä, niin 30 euroa. Laita maksun viestikenttään teksti ”Jäsenmaksu, täys/perhejäsen, Jäsenen nimi”. Mainitse myös lehdet, jos niitä tilasit.
  3. Saat kuittauksen jäseneksi liittymisestä jäsensihteeriltä, kun lomake on vastaanotettu ja maksusuoritus näkyy yhdistyksen tilillä.

Jatkossa saat jäsenmaksulaskun vuoden alussa postitse kotiisi. Kun suoritat maksun ajoissa, jäsenyytesi ja jäsenedut ovat voimassa koko vuoden ajan. HUOM! Pitkäkorvat lehteä on julkaisematta enää yksi kappale ja se toimitetaan kaikille jäsenille, kun se valmistuu. Nyt olemme siirtämässä tiedotusta sähköiseen uutiskirjeeseen ja kotisivuillemme.

Muuttuneet yhteystiedot tai yhdistyksestä eroamisen voit myös ilmoittaa alla olevalla lomakkeella. Ilmoitathan, mikäli yhteystietosi muuttuvat.

Jäsensihteerin yhteystiedot:

• Anne Nuutinen
  • merinainen@gmail.com

Pitkäkorvat

Julkaisimme Pitkäkorvat-jäsenlehteä usean vuoden ajan

Liittymislomake

Maksa jäsenmaksu näillä tiedoilla suoraan tilillemme:

• Pankkiyhteys: Holvi
  • Saaja: Suomen aasiyhdistys ry
  • IBAN: FI14 7997 7997 3731 42
  • BIC: HOLVFIHH
  • Summa: 20 euroa (varsinainen jäsen) tai 10 euroa (perhejäsen)
  • Viestikenttä: Jäsenmaksu Jäsenen nimi

HUOM! Jos maksat jäsenmaksun suoraan tilille, etkä laita meille yhteystietojasi yllä olevan lomakkeen kautta, emme tiedä Sinusta kuin nimesi. Täytäthän lomakkeen siis huolella!

Tietosuojaseloste
Yhdistyksen säännöt
Tulostettava jäsenlomake (pdf)

Olet kommentoimassa Google -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )